Regulamin

Wchodząc na serwer akceptujesz poniższy regulamin!
Jego nieznajomość nie zwalnia od odpowiedzialności za Twoje czyny!

§1.Użytkownicy

1.1 Każdy użytkownik jest równy.
1.2 Każdy użytkownik ma prawo wyrazić własne zdanie i opinie na dany temat.
1.3 Każdy użytkownik ma prawo przebywać na kanałach publicznych.
1.4 Każdy użytkownik ma prawo uczestniczyć w eventach serwerowych.
1.5 Każdy użytkownik ma prawo złożyć skargę na innego użytkownika lub administratora poprzez opcje (prawy przycisk myszy na danego użytkownika lub administratora + Złóż skargę).
1.6 Każdy użytkownik ma prawo założyć własny kanał w strefie tymczasowej.
1.7 Każdy użytkownik ma prawo założyć własny kanał w strefe prywatnej.
1.8 Każdy użytkownik ustawia nick będący komunikatywny treścią.
1.9 Każdy użytkownik ma prawo do 12 ikonek serwerowych. Nie dotyczy to rang registerki, wyróżnionych i wyższych.


§2.Administratorzy

2.1 Adminstrator ma prawo wyrzucić użytkownika z serwera za łamanie regulaminu.
2.2 Administrator ma prawo zbanować użytkownika za łamanie regulaminu.
2.3 Administrator ma prawo wejść na każdy kanał w celach informacyjnych bez wcześniejszej zgody Właściciela i Zastępcy kanału.
2.4 Administrator ma prawo zmodyfikować każdy kanał, który w swojej nazwie zawiera treści niezgodne z regulaminem.
2.5 Administrator nie ma prawa wyrzucać użytkowników z serwera bez podania konkretnego powodu.
2.6 Administrator nie ma prawa banować użytkowników bez podania konkretnego powodu.
2.7 Administrator nie ma prawa obrażania innych użytkowników.
2.8 Administrator nie ma prawa przenosić użytkowników na inny kanał bez ich wcześniejszej zgody.
2.9 Administarator może pisać na czacie ogólnym jedynie w ważnych celach lub zapraszając na event.
2.10 Administrator ma prawo przesiadywania na swoim kanale jedynie z 1 osobą. (Nie dotyczy rang VIP GOLD, VIP oraz Friend Server).


§3.Zasady ogólne

3.1 Zakaz stosowania wulgarnych nicków, bądź o treści religijnej lub rasistowskiej. Obowiązuje również zakaz używania tagu "admin"(itp.) oraz nicków administracji.
3.2 Zakaz obrażania innych użytkowników.
3.3 Zakaz używania znaków w nicku, które uniemożliwiają przeczytanie nazwy użytkownika.
3.4 Zakaz nadmiernego spamowania na czacie.
3.5 Zakaz ustawiania avatarów o treściach pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, wulgarnych, nawiązujących do mniejszości religijnych i kulturowych.
3.6 Zakaz reklamowania i upubliczniania stron www, ip, domen serwerów itp. nie współpracujące z serwerem Dementor.pl
3.7 Zakaz zastraszania innych użytkowników.
3.8 Zakaz zagłuszania innych użytkowników.
3.9 Zakaz puszczania muzyki na kanałach publicznych.
3.10 Zakaz nagrywania użytkowników na kanałach publicznych.
3.11 Dopuszczalne jest przeklinanie tylko w formie bezosobowej.
3.12 Zakaz wysyłania linków o treściach pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, wulgarnych, nawiązujących do mniejszości kulturowych.
3.13 Zakaz zmieniania dyskrypcji kanałowej ustawionej przez Administracje.
3.14 Administrator nie ma obowiązku aktualizowania daty w topic.
3.15 Zabrania się używania modulatora głosu na wszystkich kanałach na serwerze.
3.16 Ranga Kobiety przeznaczona jest tylko i wyłącznie dla Kobiet zweryfikowanych głosowo.
3.17 Posiadanie Przyjaciela serwera lub VIPa nie upoważnia do zakłócania spokoju osobom na kanałach prywatnych.
3.18 Zakaz podszywania się pod innych użytkowników.
3.19 Dopuszczalna jest wulgarna nazwa kanału tylko w formie bezosobowej.
3.20 Obowiązuje zakaz używania nicków i innych tagów administratorów jak i użytkowników do własnego opisu klienta czy też kanału.


§4.Kanały VIP

4.1 Kanał VIP-owski otrzymuje użytkownik na którym przesiaduje min.5 osób.
4.2 Właściciel otrzymuje rangę Head Channel Admin i może nadać rangę trzech Channel Adminów.
4.3 Head Channel Admin i Channel Admin ma możliwość nadawania Priority Speaker (czyli Główny Mówca)
4.4 Head Channel Admin jest zobowiązany do aktualizowania daty w TOPIC dla informacji administratora.
4.5 Nieaktywny kanał przez 1 miesiąc zostanie usunięty!


§5.Kanały zwolnione z daty

5.1 Na kanale musi przesiadywac przynajmniej 3 osoby dziennie.
5.2 Kanał w strefie zwolnionej z daty otrzymuje użytkownik wybrany przez admina.
5.3 Nieaktywny kanał przez 14 dni zostanie usunięty!


§6.Kanały Prywatne

6.1 Channel Admin jest zobowiązany do aktualizowania daty w TOPIC dla informacji administratora.
6.2 Nieaktywny kanał przez 21 dni zostanie usunięty!


§7.Postanowienia Końcowe

7.1 Regulamin wchodzi w życie wraz z jego opublikowaniem na serwerze.
7.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników.
7.3 Całkowity zakaz kopiowania i udostępniania wszelkich postanowień, grafik, treści itd. umieszczonych na stronie bez zgody administracji.

7.4 Według ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku
za naruszenie praw autorskich i wykorzystanie ich bez zgody autora może grozić odpowiedzialność
finansowa oraz karna (grzywna i kara pozbawienie wolności do 2 lat).

D E M E N T O R. P L Aktualizacja 02-09-2017